Co do ucywilizowania tych uliczek to dużą poprawę ( a nawet w zasadzie załatwienie problemu na przy budynkach Klimczaka 17 i 15) dało oslupkowanie chodnika i zablokowanie możliwości parkowania z dwóch stron.Chris pisze: ↑10 sty 2018, 21:54mi się marzy projekt zmieniający uliczki w miasteczku w ulice jednokierunkowe.
Coś w ten deseń: https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/3524
http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/1, ... rects=true
Czasami przechodzę ulicą Teodorowicza i patrzę na zakleszczenie:
- Teodorowicza od strony Klimczaka korek
- to samo od strony Herbu Szreniawa, bo sama Szreniawa stoi od ronda Sarmacka
- i na dodatek chyba bezimienna uliczka od strony Świątyni (ta obok apteki) też stoi
Potrzebne są miejsca do parkowania, i potrzebne jest ucywilizowanie ruchu na takich uliczkach...
Co do ulic jednokierunkowych i parkowania to da się to zrobić po zakończeniu budów przez Accione ( tylko na części odcinków)- jednak będzie wymagalo zgody wspólnot. Osobiście uważam że możemy to zrobić tylko wtedy gdy jedocześnie z zmianą dróg na jednokierunkowe zostanie wprowadzone płatne parkowanie (np podpiszemy umowy z europarkiem na postawie parkometrów i podział wpływów). Tak samo jeżeli miasto przejmie te drogi to równoczesnie powinna powstać strefa płatnego parkowania.